Myyjän työ on muutoksessa, oletko valmis?

Nopeasti muuttuva toimintaympäristö, digitalisoituminen ja asiakkaan muuttunut ostokäyttäytyminen tuovat suuria mahdollisuuksia yrityksille. Se on samalla myös riski, jollei sen tuomia muutoksia huomioida toiminnassa. Asiakkaan ostopäätös perustuu sekä tunteeseen että järkeen.

Asiakassuhteen säilyttäminen vaatii pitkäjänteistä ja työtä ja ennen kaikkea asiakaslupauksen täyttymistä. Kun myyjä kohtaa asiakkaan henkilökohtaisesti tai virtuaalisesti on tärkeää hyödyntää yhteinen aika tehokkaasti Varmista kilpailukykysi.


• Erotu myynnin ja vuorovaikutuksen osaajana.


• Ymmärrä asiakkaan tarpeet ja arvot


• Tarjoa asiakaslähtöinen ratkaisu


• Myyjän rooli asiakaslupauksen toteuttajana ja asiakastyytyväisyyden takaamisessa on kriittinen.

Lue lisää blogistani, joka on julkaistu Seitti.Pron sivustolla.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *